چگونه می توانید در اینستاگرام بفروشید؟

رسانه های اجتماعی در اینترنت منفجر شده اند و بازاریابان در همه جا در حال یادگیری توانایی های منحصر به فرد خود برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه هستند. بیش از چهار میلیارد کاربر اینترنت در کره زمین وجود دارد و بیش از سه میلیارد نفر از آنها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

با این حال ، رسانه های اجتماعی مختلف به گروه های سنی مختلف متوسل می شوند. برای مثال Baby Boomers در درجه اول در فیس بوک یافت می شود. از طرف دیگر ، گروه های سنی جوان مانند هزاره ، سیستم عامل های دیگر را ترجیح می دهند و افرادی که در محدوده سنی ۱۸ تا ۳۴ سال قرار دارند ، ۶۴ درصد از پایگاه کاربر اینستاگرام را تشکیل می دهند. این بدان معنا نیست که اگر شما از بازاریابی آنلاین اینستاگرام بهره ببرید ، می خواهید فروش خود را فوراً افزایش دهید.

اینستاگرام یک بستر رسانه اجتماعی است که در ابتدا برای تأمین نیاز بسیار خاص ایجاد شده است. اینستاگرام ، از پایین به بالا ، مخصوص پلتفرم موبایل طراحی شده است. به این ترتیب ایجاد شده است که افرادی که از طریق تلفن های خود عکس می گیرند یا فیلم می گیرند ، می توانند بدون نیاز به مبارزه با پروتکل های پیچیده بارگذاری یا انتقال فایل ، آن مطالب را به سرعت و به راحتی به اشتراک بگذارند.

موبایل

در نتیجه ، و جای تعجب آور نیست که اینستاگرام یک بستر رسانه ای اجتماعی بسیار تصویر گرا است. و این بدان معنی است که اگر می خواهید در اینستاگرام بفروشید ، باید اطمینان حاصل کنید که بازاریابی شما بر نقاط قوت محصول یا خدمات شما نقش دارد و از مزایایی که این پلتفرم ارائه می دهد ، نهایت استفاده را می برد. چگونه اون کار را انجام می دهی؟

فروش در اینستاگرام

اگر تجارت شما محصولات ملموس و فیزیکی را به فروش می رساند ، اینستاگرام می تواند یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی و فروش شما باشد.

چندین دلیل مهم برای این امر وجود دارد ، اما نکته اصلی این است که این سکو دارای مکانیزم هایی است که فروش و تحویل کالاهای فیزیکی را تسهیل می کند. اگر با این حال ، خدماتی را ارائه دهید ، مانند آژانس مسافرتی ، همچنان می توانید شرکت خود را به بازار عرضه کنید و حتی یک افزایش در تجارت خود مشاهده کنید ، اما مشتریان نمی توانند مستقیماً از طریق پلت فرم اینستاگرام خریداری کنند.

اگر محصولی می تواند توسط مشتری خریداری ، ارسال و استفاده شود ، در اینستاگرام ابزارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا این اتفاق را انجام دهد. به خاطر داشته باشید که مشاغل متمرکز بر فروش محصولات ، مزیت اصلی اینستاگرام را نسبت به مشاغل ارائه دهنده خدمات دارند.

خرید در اینستاگرام

ویژگی خرید این امکان را برای افراد فراهم می کند تا در اینستاگرام محصولات خود را خریداری و خریداری کنند. این یک ویژگی فوق العاده مناسب برای مشتری و فروشنده است زیرا یک کار مهم را انجام می دهد: موانع خرید را از بین می برد.

در گذشته ، اگر یک مشتری بالقوه علاقه مند به خرید محصولی بود که در اینستاگرام نمایش داده می شد ، نمی توانستند این کار را در محل انجام دهند. ضربه زدن روی یک مورد باعث می شود مشتری از اینستاگرام و وب سایت فروشنده در جایی که معامله تجاری در آن صورت می گیرد فاصله بگیرد.

این ممکن است خیلی به نظر نرسد ، اما “جریان” سفر مشتریان برای خرید را مختل می کند. اکنون کاربر دیگر در اینستاگرام نیست و اگر وب سایت به اندازه کاربرپسند یا از آن بدتر نیست ، مکانیسم خرید دست و پا گیر است ، ممکن است مشتری به سرعت علاقه خود را از دست بدهد و شما فروش خود را از دست دهید.

با وجود خرید در اینستاگرام ، ضربه زدن یا کلیک بر روی یک برچسب بلافاصله مشتریان را به سمت فروشگاه اینستاگرام فروشنده می رسانید ، جایی که می توانند خرید خود را انجام دهند. این کار سریع ، آسان است و دخالت تجربه خرید مشتریان را از بین می برد.

نحوه تنظیم ویژگی خرید

اگر می خواهید از ویژگی خرید در اینستاگرام برای بازاریابی مشاغل خود و فروش محصولات خود استفاده کنید ، این یک فرآیند ۵ مرحله ای نسبتاً ساده است:

۱ Store فروشگاه Shopify خود را ایجاد کنید:

نمای فروشگاه اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که با یک فروشگاه Shopify مستقر و یکپارچه کار کند و کار کند ، بنابراین قبل از انجام مراحل بعدی اطمینان حاصل کنید که قبلاً یکی را در اختیار داشته باشید.

۲ El صلاحیت ملی خود را بررسی کنید:

اگر تجارت شما در ایالات متحده یا کانادا مستقر است ، هیچ چیز برای نگرانی ندارید. با این حال ، اگر شما در سایر مناطق جهان ، مانند اروپا یا آسیا مستقر هستید ، باید مطمئن شوید که کشور شما از صلاحیت خرید برخوردار است.

۳ Channel کانال Facebook خود را ایجاد کنید:

اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، و این شرکت می خواهد از سازگاری کامل داده ها اطمینان حاصل کند ، بنابراین شما باید یک کانال فیس بوک نیز در حساب اینستاگرام خود داشته باشید.

۴ Account حساب کاربری خود را ایجاد کنید:

با رعایت معیارهای فوق ، اکنون می توانید حساب کاربری بی نظیر اینستاگرام خود را ایجاد کنید. این با حساب اجتماعی یک کاربر عادی بسیار متفاوت است.

۵ Channel کانال فروش خود را با فروشگاه Shopify خود مرتبط کنید:

سرانجام ، اکنون می توانید کانال فروش اینستاگرام خود را با فروشگاه Shopify خود پیوند دهید. این دو حساب با یکدیگر تعامل دارند ، بنابراین دیگر لازم نیست نگران باشیدپردازش معاملات مشتری.

کار با Stories Instagram

راه دیگری که می توانید در اینستاگرام بفروشید ، ارائه محصولات از طریق ویژگی خرید الکترونیکی Stories است.

داستانهای شما روشی برای پیوند دادن تصاویر در اینستاگرام هستند و تنظیم شده اند که فقط ۲۴ ساعت طول بکشند. خرید در اینستاگرام از طریق ویژگی Stories نیز فعال شده است ، بنابراین اگر برای مدت زمان محدودی فروش دارید ، می توانید محصولات مختلف را در استوری اینستاگرام خود ارسال کنید.

همچنین ویژگی های تجارت الکترونیکی مانند برچسب ها به Stories نیز تعبیه شده اند تا افراد بتوانند بر روی برچسب ها ضربه بزنند یا کلیک کنند و به سرعت خرید انجام دهند. با استفاده صحیح و بازاریابی مناسب ، اینستاگرام استوری می تواند یکی دیگر از وسایل نقلیه عالی برای فروش محصولات باشد.

تصویر همه چیز است

اگر می خواهید فروش خود را رونق بخشید ، انجام یک سرمایه گذاری محکم در عکاسی زیبا باعث می شود تا شرکت و محصولات شما واقعاً پررنگ شوند. اینستاگرام مربوط به تصاویر است و اکثریت قریب به اتفاق کاربران اینستاگرام با اشتیاق احشایی به عکاسی زیبا یا چشمگیر پاسخ می دهند.

سرمایه گذاری

به عنوان مثال ، برخی از موفق ترین مشاغل در اینستاگرام از کسب و کار لذت می برند زیرا آنها در ایجاد تصاویر حرفه ای و جذاب کار کرده اند. شما از این فرصت منحصر به فرد برخوردار هستید که در واقع می توانید مشتریان بالقوه خود را در هر زاویه ای از محصول خود نشان داده و فروش خود را انجام دهید.

توجه کنید

صرفاً افزایش سهولت خرید در اینستاگرام ، تنها بخشی از فروش در این پلتفرم است. هنوز باید مردم را مورد توجه قرار دهند. استفاده مشکوک از عکاسی و سازماندهی هوشمندانه محصولات یکی از راه های تحقق این مهم است و اگر بودجه خود را داشته باشید ، می توانید در خود اینستاگرام نیز هزینه تبلیغات بپردازید.

از آنجا که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، جای تعجب ندارد که بتوانید به داده های کاربر نیز دسترسی پیدا کنید. اگر می خواهید از معیارهای کاربران عالی بهره ببرید و به طور دقیق تر تبلیغات خود را به یک جمعیت شناختی منتخب اختصاص دهید ، می توانید برای تبلیغات تکمیل شده برای تکمیل تلاشهای خود در توسعه گسترش ارگانیک تلاشهای رسانه های اجتماعی خود سرمایه گذاری کنید.

نتیجه گیری

هر کاری انجام دهید ، کسل نشوید! اگر تصاویر محصول خود را بسیار جذاب ندیدید ، احتمالاً کاربران در اینستاگرام نیز نخواهند بود.

همیشه مطمئن شوید که محصولات خود را با بهترین نور در هنگام خرید در اینستاگرام ارائه می دهید. اینستاگرام با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر در هر ماه ، یکی از بزرگترین وسایل نقلیه تجارت الکترونیکی موجود را به فروشندگان ارائه می دهد.