لینکدین Mojo خود را به عقب برگردانید: آنچه کارشناسان می گویند

به دنبال شغل جدید هستید یا می خواهید در کار موجود خود پیش بروید؟ اگر احساس می کنید نمایه لینکدین شما کمی درخشنده ، مورخ و خسته کننده نیست ، شاید با کمی عشق متخصص این کار را انجام دهد. در زیر چهار تا از بهترین راهنمایی های برخی از برندها و افراد معتبر جهان را با شما به اشتراک می گذاریم. ما همچنین پیشنهادهای مفیدی در مورد استفاده بیشتر از حضور لینکدین شما ارائه خواهیم داد.

به زودی شما یک طرفدار شبکه های آنلاین تقاضا ، گرفتن مصاحبه ، گرفتن مشتری و سرگرمی خواهید بود.

۱ Profile مرتباً نمایه خود را به روز کنید

ماموریت: اجازه ندهید که دستاوردهای شما بدون توجه به نظر برسند. شما کارهای بزرگی انجام می دهید ، به مردم اطلاع دهید.

آنچه کارشناسان می گویند: “کاربران لینک شده که نمایه های خود را به روز می کنند ، نسبت به همسالانی که با استخدام کنندگان تماس می گیرند ، مرتباً پیشنهادهای شغلی بیشتری دریافت می کنند.” – Rimjhim Dey ، مالک انتشارات PR

استخدام

چه باید بگم؟

     

  • آیا شما این ایده را ایجاد کرده اید که هزینه این سرب را برای هر سرب کاهش می دهد؟ آن را یادداشت کنید.
  •  

  • ارائه یا محتوای جدید شرکت خود را تبلیغ کنید. آنها شما را به خاطر آن دوست دارند.
  •  

  • آیا شما یک مهارت جدید برای برنامه توسعه شخصی خود آموخته اید؟ توجه داشته باشید.
  •  

  • مهارت های دیجیتالی خود را با تشخیص دیجیتالی رایگان تست کنید. سپس نمره خود را به اشتراک بگذارید.
  • دیجیتال

     

  • آن دوره HubSpot که شما تازه تکمیل کرده اید؟ به شبکه خود اطلاع دهید.
  •  

  • کار داوطلبانه را کنار نگذارید. لینکدین می گوید که ۴۲٪ از مدیران استخدام آن را به اندازه تجربه شغلی ارزش می گذارند.

۲ ٫ صحبت کنید و به آن توجه کنید

ماموریت: توجه خاصی را به نمایه لینکدین خود جلب کنید.

آنچه کارشناسان می گویند: “یک گل گلدار نباشید. اگر عضو شوید و در گروه ها فعال باشید ، نمایه شما ۵ برابر بیشتر مشاهده می شود. “- لینکدین

چگونه می توانم توجه کنم؟

     

  • به گروهها بپیوندید و با تأثیرگذار و شرکتهای مهم درگیر شوید.
  •  

  • محتوای اصلی را مرتبا ارسال کنید. محتوای اصلی را مرتبا ارسال کنید. محتوا شش برابر بیشتر از فعالیت های مرتبط با شغل در لینکدین مشاهده می شود.
  •  

  • فراموش نکنید که می توانید محتوای تازه را نیز در بستر انتشارات لینکدین منتشر کنید.
  •  

  • می خواهید از یک شرکت خاص جلب توجه کنید؟ در به روزرسانی های خود ازmentions استفاده کنید.

۳ ٫ از Buzzwords جلوگیری کنید. فعال فکر کنید.

ماموریت: کلمات پرکننده و صفت های کرکی را که معنای کمی دارند ، خارج کنید به جای آن بر افعال قدرتمند و اصطلاحات خاص متمرکز شوید.

آنچه کارشناسان می گویند: “از کلمات کلیدی نمایه مانند” خلاق “و” با انگیزه “خودداری کنید. صفت ها را به حداقل برسانید. تأکید بر افعال. “Business Insider

علاقه مندید

از چه کلماتی می توانم به جای آن استفاده کنم؟

     

  • افعال دقیق را مانند “تحویل” ، “رانده” ، “ایجاد” ، “به دست آورده” ، “بدست آمده” ، “گسترش” انتخاب کنید.
  •  

  • معیارها را درج کنید. در صورت امکان ، باید از فعل عمل خود با یک شکل قابل اندازه گیری نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  •  

  • زبانی که استفاده می کنید نیازی به کسل کننده نیست – می توانید با اظهارات خود کمی سرگرم کننده باشید و سعی کنید از جمع ایستادگی کنید.
  •  

  • از اصطلاحاتی استفاده کنید که روی ارزش شما برای یک شرکت متمرکز شود.
  •  

  • به جای پیش فرض عنوان شغلی فعلی خود ، یک عنوان منحصر به فرد ایجاد کنید.

۴ Hat کلاه سئو خود را روشن کنید

ماموریت: مانند نمایه لینکدین مانند وب سایت خود رفتار کنید.

آنچه کارشناسان می گویند: “به استخدام کنندگان ، چشم اندازها و شرکای احتمالی کمک کنید تا شما را پیدا کنند؛ از کلمات کلیدی در نمایه لینکدین خود استفاده کنید. “- اخبار ایالات متحده

چگونه می توانم نمایه خود را بهینه کنم؟

     

  • کلمات کلیدی فقط برای وب سایت شما نیستند. آنها را در نمایه خود نیز وارد کنید.
  •  

  • شرح شغل خود را بهینه کنید. لیندسی هانت می گوید توضیحات شغلی شما باید “خلاق ، راستگو ، توصیفی و مختصر” باشد.
  •  

  • برای برجسته کردن اصطلاحات کلیدی از متن های لنگر استفاده کنید.
  •  

  • با استفاده از نقاط گلوله و پاراگراف های کوتاه ، قابلیت ثبت اسناد را افزایش دهید.
  •  

  • برای هدایت ترافیک به نمایه خود در کانال های رسانه های اجتماعی (و در صورت وجود وب سایت) پیوند دهید.
  •  

  • با افزودن مطالب و نظرات با کیفیت به گروه های اصلی مشارکت کنید. اگر دوست دارند آنچه شما می گویید ، افراد احتمالاً نمایه شما را مشاهده می کنند.
  •  

  • URL پروفایل عمومی خود را سفارشی کنید.

آیا می خواهید یک چیز خارق العاده عالی در نمایه لینکدین شما نمایش داده شود؟ ما را بگیر
امتحان دیجیتالی ۱۵ دقیقه رایگان را تجربه کنید و دانش بازاریابی دیجیتالی خود را در زمینه های اصلی جستجو ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، بازاریابی موبایل و استراتژی و برنامه ریزی آزمایش کنید.

برنامه ریزی

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V آتیک سیتی ایالت) هندوراس هونگ کنگHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، دموکراتیک خلق RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و گرنادینها ساموآسون مارینو سائو توما و اصول عربستان سعودی سن galSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، U.S.Wallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL