۷- اشتباهات وبلاگ نویسی که اکنون باید متوقف شوید

بازاریابی محتوا با موفقیت خود را به عنوان پایه استراتژی یک استراتژی جامع بازاریابی دیجیتال مستقر کرده است. محتوا برای افزایش رتبه بندی موتورهای جستجوگر مهم است ، می تواند نرخ تعامل را بهتر از هر کانال دیگری افزایش داده و از توسعه روابط با مشتری با ارزش واقعاً پشتیبانی کند.

بازاریابی محتوا

۴۵٪ از بازاریابان می گویند که وبلاگ نویسی اکنون مهمترین بخش از استراتژی محتوای آنها است. گنجاندن وبلاگ در وب سایت شرکت شما می تواند بستر مناسبی را فراهم کند که از طریق آن می توانید محتواهایی را ایجاد کنید که به شما در دستیابی به اهداف خود کمک می کند.

۴۵٪ از بازاریابان می گویند که وبلاگ نویسی مهمترین بخش استراتژی محتوای آنها است.

این توییت

بازاریابان B2B که از وبلاگها استفاده می کنند ، ۶۷٪ بیشتر از آنچه که نیستند ، آمارهایی دارند که از اهمیت محتوا پشتیبانی می کند. با وجود کارآیی آن و مزایایی که می تواند داشته باشد ، وبلاگ نویسی به راحتی می توانید اشتباه دریافت کنید اما درست است.

در زیر ، ۷ اشتباه رایج در مورد بلاگ نویسی را که بازاریابان مرتکب می شوند ، ذکر کرده ایم و چگونه می توانید از آنها جلوگیری کنید!

۱ ٫ هر روز پست کردن را متوقف کنید

وقتی وبلاگ نویسی را بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود می دانید ، می دانید که موتورهای جستجو از جمله گوگل محتوای جدید را هنگام نمایه سازی وب سایتها در اولویت قرار می دهند. به همین دلیل ، ممکن است وسوسه انتشار مقالات جدید وبلاگ به صورت روزانه به منظور بهبود رتبه شما باشد. اگر شما یک سازمان بزرگ با یک بخش بازاریابی گسترده دیجیتال هستید ، این ممکن است یک آرزوی دستیابی باشد. با این وجود ، در بیشتر مواقع ، منابع بسیار محدود هستند تا بتوانند تولید چنین محتوای پر حجم را با کیفیت کافی بالا حفظ کنند. این امر بر روی سطح درگیری تأثیر منفی خواهد گذاشت و به طور بالقوه برای SERP ها اختلال ایجاد خواهید کرد.

دیجیتال

مهم است که به یاد داشته باشید که موتورهای جستجوگر مرتبط ، محتوای آموزنده و تازه را ارزش می گذارند. اگر شما مقالاتی تولید نمی کنید (هر چند روزانه) که واقعاً به نفع مخاطب هدف شما باشد ، این یک تلاش هدر رفته است. به منظور تضمین حداکثر مشارکت و مزایای سئو ، یک تقویم محتوا ایجاد کنید که متکی بر کیفیت باشد و نه کمیت. بهتر است و دردناکتر از تولید یک مقاله با کیفیت بالا و طولانی ، هر دو هفته است که به خوبی تحقیق شده و متناسب با مخاطبان شما باشد ، نه اینکه پست های روزانه ای را که با عجله در کنار هم قرار گرفته اید به اشتراک بگذارید.

۲ using استفاده از بلاگ نویسان مهمان اشتباه را متوقف کنید

وبلاگ نویسی مهمان می تواند چندین مزیت را ارائه دهد. این فشار شما را از فشارهایی که معمولاً هنگام ایجاد محتوای قانع کننده به طور مرتب احساس می شود ، رها می کند. اگر با یک تأثیرگذار در صنعت همکاری کنید ، می تواند برند شما را افزایش چشمگیری دهد و شما را در معرض دید مخاطبان غیرمترقبه قرار دهد (یعنی دنبال کنندگان وبلاگ نویس مهمان شما). همچنین می تواند از لحاظ سبک ، موضوع و لحن متنوع ، وبلاگ شما انواع مختلفی از استقبال را فراهم کند.

پس چرا ، مت کاتس در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد ، “چنگال را در آن بچسبانید: وبلاگ نویسی مهمان انجام می شود”؟ به گفته رئیس سابق گوگل Webspam ، وبلاگ نویسی مهمان بسیار ناخواسته شده است! آنچه در گذشته یک شیوه معتبر برای ایجاد شهرت برند و Backlink با کیفیت جستجوگرها بوده است ، غیر شخصی ، خودکار شده است و بسیار بندرت ارزش واقعی را برای خواننده فراهم می کند.

Backlink

این به معنای لزوماً به این معنی نیست که شما باید وبلاگ نویسی مهمان را از استراتژی بازاریابی محتوا خود به کلی حذف کنید ، اما آنچه به این معنی است این است که شما باید وقت خود را برای ارزیابی دقیق نامزدهای وبلاگ نویسی مهمان بگیرید. برای مثال های قبلی یا کار آنها سؤال کنید ، سعی کنید پیوند مشترکی را در لینکدین پیدا کنید و مهمتر از همه ، اطمینان حاصل کنید که عناوین مقاله پیشنهادی آنها به وبلاگ شما و مخاطبان آن مرتبط است.

۳ ٫ از تبلیغ تبلیغاتی خود جلوگیری کنید

در بعضی مواقع ، سازمان ها از استفاده از وبلاگ خود به عنوان پسوند تبلیغات خود گناه می کنند ، از مقالاتی برای تبلیغ محصولات و خدمات به همان روشی که می توانند بروشورهای خود را بکار گیرند ، استفاده می کنند. به همان اندازه وسوسه انگیز است که با وبلاگ خود به عنوان ابزاری برای تولید مستقیم سرب رفتار کنید ، این روش اغلب بسیار آشکار است.

از آنجا که موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی همچنان به توانمندسازی مصرف کنندگان می پردازند ، آنها به طور فزاینده ای در برابر فشار بازاریابی و فروش سخت مقاومت می کنند. درعوض ، آنها از اطلاعات و تعاملاتی که به آنها کمک می کند تصمیم نهایی خرید خود را بگیرند ، حمایت می کنند.

تصادفی نیست که ۹۲٪ از مصرف کنندگان به توصیه های همسالان نسبت به تبلیغات اعتماد می کنند. این بدان معناست که ، به جای استفاده از مقالات وبلاگ برای فشار آوردن به کالای پیشنهادی خود و مجدداً نقاط فروش بی نظیر خود ، مجبور باشید در نحوه تلاش برای تبدیل ، قاطع تر باشید. هدف اصلی استراتژی وبلاگ نویسی شما باید آگاهی و آموزش به روشی باشد که برند شما را انسانی کند. در حالی که می توانید تماسهای ظریف را در متن خود گنجانید ، مطمئن شوید که به نظر آنها ارگانیک هستند و با بقیه مقاله یکپارچه شده اند.

۹۲۲٪ از مصرف کنندگان به توصیه های همسالان نسبت به تبلیغات اعتماد دارند.

این توییت

۴ writing نوشتن را به سبک اشتباه متوقف کنید

چه کسی استراتژی وبلاگ نویسی کسب و کار شما را هدایت می کند؟ اگر از یک حرفه ای اختصاصی در بازاریابی استفاده کرده اید ، به احتمال زیاد در توانایی آنها در ایجاد محتوای مناسب که منعکس کننده هویت و موقعیت تجاری برند شما باشد ، احساس اطمینان خواهید کرد. با این حال ، برخی از سازمان ها ، بسته به اندازه و بودجه خود ، می توانند یک تیم بازاریابی دیجیتالی کوچک داشته باشند و بسیاری از آنها فقط یک بازاریاب دیجیتال دارند. هرچه تیم بازاریابی دیجیتالی شما کوچکتر باشد ، احتمال دارد که تولید محتوا یکی از نقاط قوت اصلی آنها نباشد.

۵ ٫ از اجتناب از موضوعات خاص خودداری کنید

اگر وبلاگ شرکت شما در مراحل ابتدایی خود قرار دارد ، ممکن است مجبور شوید روی موضوعات گسترده و مقدماتی تمرکز کنید. مهم است که از عملکردهای کلیدی وبلاگ خود غافل نشوید – برای اطلاع رسانی و آموزش با مطالب مرتبط متناسب با علاقه مخاطبان مورد نظر خود. هرچه مباحث شما گسترده تر باشد ، پوشش آن در عمق و جزئیات کافی دشوار خواهد بود ، که این امر بر کیفیت وبلاگ شما تأثیر خواهد گذاشت.

اگر تقویم محتوای خود را با عناوین خاص ، و موضوعات خاص (از جمله کلمات کلیدی که می توانید مقالات خود را به آن متصل کنید ، بکشید و جمع کنید ، که این یک تمرین مفید به ویژه از منظر SEO است) ، می توانید جذابیت و جذب بیشتری داشته باشید بخش مخاطبان هدفمند ، که به نوبه خود تبدیل آنها ساده تر خواهد بود. با گوش دادن به مباحث دقیق ، می توانید ارزش بیشتری را برای مخاطبان خود فراهم کنید ، و مقاله های شما برای نوشتن و ساختار بندی بسیار ساده تر خواهد بود.

۶ ٫ از جلوگیری از حقایق جلوگیری کنید

آمار صحبت می کند! و نه فقط در زمینه ای به عنوان بازاریابی دیجیتال مبتنی بر داده ها. همانگونه که توصیه های همسالان بیشتر از تبلیغات متقاعد کننده هستند ، آمار و حقایق به اثبات مطالب شما کمک می کنند و آن را قانع کننده تر می کنند. وقتی مخاطب مورد نظر خود را قانع کردید ، تبدیل آن راحت تر خواهید بود. در حقیقت ، ۶۹٪ مشاغل موفقیت نسل پیشرو خود را به وبلاگ نویسی نسبت می دهند.

۶۹٪ مشاغل موفقیت نسل پیشرو خود را به وبلاگ نویسی نسبت می دهند.

این توییت

جستجوی مقالات شما در داده ها و تحقیقات ، چشم انداز بی طرف تری ارائه می دهد و اهمیت بیشتری را ارائه می دهد که ممکن است مصرف کننده را وادار به خرید کند. بدون این نوع استدلال ، شما انتظار دارید که مشتریان هدف شما با دلیل کمی به برند شما اعتماد کنند ، به خصوص اگر دانش محدودی در مورد آن داشته باشند. همراهی با استدلال شما با تحقیقات شخص ثالث بهترین روش ممکن برای تقویت این اعتماد به نفس مهم است.

اعتماد به نفس

۷ ٫ چشم پوشی از تجزیه و تحلیل

غالباً نادیده گرفته می شود ، تجزیه و تحلیل می تواند تفاوت بین یک وبلاگ شرکت پر رونق و یا شرکت پرتلاش باشد! شما باید بتوانید عملکرد وبلاگ نویسی خود را ارزیابی کنید ، بنابراین می توانید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و رویکرد خود را بر این اساس اصلاح کنید.

اندازه گیری بی نهایت مهم است. با این وجود ، تنها ۸٪ از بازاریابان خود را در ردیابی ROI از بازاریابی محتوای خود موفق می دانند.

تنها ۸٪ از بازاریابان خود را در ردیابی ROI از بازاریابی محتوای خود موفق می دانند.

این توییت

از استفاده از ابزارهای گوش دادن به اجتماعی برای مشخص کردن موضوعات برتر ، تا استفاده از گوگل Analytics برای کشف جذابترین مقالات در وب سایت شما ، جمع آوری بینش ها بخش اساسی برای بهینه سازی وبلاگ شما است. این داده ها نه تنها آنچه می نویسید ، بلکه سیستم عامل هایی را که آنها را توزیع می کنید ، و همچنین افرادی که هدف آنها قرار گرفته اید ، به شما اطلاع می دهد. اگر تجزیه و تحلیل را در برنامه ریزی خود بگنجانید ، می توانید خود را برای موفقیت تنظیم کنید!

برنامه ریزی

مقالات برتر وبلاگ کسب و کار شما تا به حال بهترین تولید را دارند؟ چرا فکر می کنید آنها موفق شدند؟ ما می خواهیم همه چیز را در مورد آن بدانیم. به ما در بخش نظرات زیر اطلاع دهید!