عنوان کامل پایان نامه :
ارتباط سنجی ارگونومی ، فرسودگی شغلی و توجه حرفه ای معلمان مقطع متوسطه
قسمتی از متن پایان نامه :
فرضیات پژوهش
1-4-1.فرضیه اصلی:
ارتباط سنجی ارگونومی با فرسودگی شغلی و توجه حرفه ای معلمان دبیرستانهای دولتی شهر شیراز در سال تحصیلی1392.
1-4-2.فرضیات فرعی :
1-بین ارگونومی و فرسودگی شغلی معلمان مرد دبیرستانهای دولتی شهر شیراز در سال 92 ارتباط معنا داری هست.
2-بین ارگونومی و فرسودگی شغلی معلمان زن دبیرستانهای دولتی شهر شیراز در سال 92 ارتباط معنا داری هست.
3-بین ارگونومی و توجه حرفه ای معلمان مرد دبیرستانهای دولتی شهر شیراز در سال 92 ارتباط معنا داری هست.
4-بین ارگونومی و توجه حرفه ای معلمان زن دبیرستانهای دولتی شهر شیراز در سال 92 ارتباط معنا داری هست.
5-بین ارگونومی محیط کار معلمان مرد و زن دبیرستانهای دولتی شهر شیراز در سال 92 تفاوت معناداری هست.
6-بین فرسودگی شغلی محیط کار با توجه حرفه ای معلمان زن دبیرستانهای دولتی شهر شیراز ارتباط دارد.
7-بین فرسودگی شغلی محیط کار با توجه حرفه ای معلمان مرد دبیرستانهای دولتی شهر شیراز ارتباط دارد.
8- بین فرسودگی شغلی محیط کار با توجه حرفه ای معلمان دبیرستانهای دولتی شهر شیراز ارتباط دارد.
:
سوالات یا اهداف این پایان نامه :
سؤالات پژوهش
1-5-1.سوال اصلی:
آیاارگونومی محیط کار برفرسودگی شغلی و توجه حرفه ای معلمان دبیرستانهای دولتی شهر شیراز در سال 1392 ارتباط دارد؟
1-5-2.سوالات فرعی:
1-آیا ارگونومی محیط کار با فرسودگی شغلی معلمان مرد دبیرستانهای دولتی شهرشیراز ارتباط دارد؟
2-آیا ارگونومی محیط کار با فرسودگی شغلی معلمان زن دبیرستانهای دولتی شهر شیراز ارتباط دارد؟
3-آیا ارگونومی محیط کار با توجه حرفه ای معلمان مرد دبیرستانهای دولتی شهر شیراز ارتباط دارد؟
4-آیا ارگونومی محیط کار با توجه حرفه ای معلمان زن دبیرستانهای دولتی شهر شیراز ارتباط دارد؟
5-آیا تفاوت معناداری در ارگونومی محیط کارمعلمان مردوزن دبیرستانهای دولتی شهر شیراز هست؟
6- آیا فرسودگی شغلی محیط کار با توجه حرفه ای معلمان زن دبیرستانهای دولتی شهر شیراز ارتباط دارد؟
7- آیا فرسودگی شغلی محیط کار با توجه حرفه ای معلمان مرد دبیرستانهای دولتی شهر شیراز ارتباط دارد؟
8- آیا فرسودگی شغلی محیط کار با توجه حرفه ای معلمان دبیرستانهای دولتی شهر شیراز ارتباط دارد؟