
عنوان کامل پایان نامه :
مطالعه ارتباط بین هوش معنوی و انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی دوره دوم متوسطه شهرستان کامیاران در سال تحصیلی
قسمتی از متن پایان نامه :
فهرست مطالب:
1-7- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها 9
فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
قسمت اول : مبانی نظری پژوهش: 13
3- 2- ابعاد و مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه دانشمندان 19
1- 3- 2- ابعاد هوش معنوی از دیدگاه سیسک و آمرام 20
2-3- 2- ابعاد هوش معنوی از زهر و مارشال 20
3-3 – 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه امونز 21
4-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه نوبل 21
5-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه فریدمن و مک دونالد 21
6-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی وگان 21
7-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه نوبل و گان 22
8-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه مک مولن 22
9-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه سیسک 22
10-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه عبداله زاده و دیگران 22
1-4- 2- مدل زهر و مارشال (2000 ) 23
2-4- 2- مدل هوشی معنوی از دیدگاه سیندی ویگلزورث ( 2004 / 2008 ) 24
5-2- معنویت و دین در سازمان 26
8-2 هم سویی هوش و تجربه ی معنوی در توانایی حل مسئله 32
1- 13- 2- نظریه سلسه مراتب نیازها 44
2-13-2- نظریه انگیزش و بهداشت روانی 45
3- 13- 2- نظریه دو ساحتی بشر، نظریه X و Y 46
14-2- بکارگیری نظریات انگیزش 47
15- 2- فنون انگیزش و کاربرد آنها در سازمان 47
2-17- ایجاد انگیزه در کارکنان 49
1- 2-18- استراتژی هائی برای غلبه برموانع انگیزه کاری در سازمان 56
2- 19- خودکارآمدی معلم به عنوان یک سازه انگیزشی 57
قسمت دوم : مبانی تجربی و پیشینه پژوهش: 58
3-4) حجم نمونه و روش نمونه گیری 70
3-5) ابزار جمع آوری داده های پژوهش 71
3-5-1 : 1. پرسشنامه هوش معنوی هیلدبرانت(2011) 71
3-6)روایی و پایایی ابزار اندازه گیری 72
3-7) روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها 73
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل پژوهش
4-2-1 : اطلاعات جمعیت شناختی نمونه مورد مطالعه 77
3-4- پیشفرض بهره گیری از آزمونهای آماری پارامتریک 81
4-4- تجزیه و تحلیل سؤال های پژوهش: 82
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
3- 5- بحث و مطالعه یافته ها 94
1- 5- 5- محدودیت های در کنترل محقق: 103
2- 5- 5- محدودیت های خارج از کنترل محقق: 103
سوالات یا اهداف این پایان نامه :
اهداف پژوهش
1-1-4-هدف کلی:
شناسایی ارتباط بین هوش معنوی با انگیزه کاری دبیران در مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران در سال تحصیلی 1393-1392.
2-1-4 – اهداف جزئی:
- تعیین وضعیت هوش معنوی دبیران متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران.
- تعیین وضعیت انگیزه کاری دبیران متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران.
- تعیین ارتباط بین تفکر انتقادی وجودی با انگیزه کاری دبیران در مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران.
- تعیین ارتباط بین تولید معنی شخصی با انگیزه کاری دبیران در مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران.
- تعیین ارتباط بین اندازه آگاهی با انگیزه کاری دبیران در مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران.
- تعیین ارتباط بین توسعه حالت آگاهی با انگیزه کاری دبیران در مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران.
- مقایسه اندازه هوش معنوی بین دبیران در مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران از لحاظ ویژگی های فردی (جنس، سنوات خدمت و اندازه تحصیلات).
- مقایسه اندازه انگیزه کاری دبیران در مدارس دولتی متوسطه شهرستان کامیاران از لحاظ ویژگی های فردی (جنس، سنوات خدمت و اندازه تحصیلات).