آن گاه که سئو به میدانی برای کلاهبرداری تبدیل می شود

ترافیکی که از سمت گوگل به سمت سایتای جور واجور سرازیر می شه به جهت درآمدزایی بسیار موثر تر هستن. کاربرانی که سایت شما رو می شناسن و از راه وارد کردن دامین وارد می شن خیلی محدود هستن و در برابر کسائی که از موتور جستجو استفاده می کنن قابل صرف نظر هستن.
واسه همینه که امروزه بهره مندی از هنر و تا این حد عادی شده تا این که در حد امکان کاربران ارگانیک یا طبیعی به سمت سایتا هدایت شن. شرکتا و شرکتای زیادی در بخش فعالیت دارن. هم قوانین و مقررات خود رو داره؛ اما هنوزم سازمان نظارتی بر فعالیت تشکیل نشده. از این رو  تبدیل به بحث ای درآمدزا واسه افراد سودجو شده که با ادعا دروغین و وعده های پوچ از کاربران و اعتماد اونا سوء استفاده می کنن.
در واقع همه چیز در اگه با اصول خاص خودش پیش بره خوب و دل چسبه تا وقتی که که تبدیل به میدونی واسه کلاهبرداران می شه! حساسیت این موضوع و کلاهبرداریای زیاد از طرف برندا باعث شد تا مطلب دیگری از فست سئو رو به بررسی کلاهبرداریای سئو اختصاص بدیم.

کلاهبرداری در سئو

کسائی که در این بازار اشباع با روشای غیراستاندارد کاربران رو فریب میدن و واقعی دریافت می کنن به روشای زیر فعالیت دارن:
کلمات کلیدی
گول کلاهبردارانی که به اسم شما رو در رتبه بهتری از موتور جستجو قرار میدن نخورین. هر چند سایت ما ممکنه واسه یه مدت رنک بهتری به دست آورد اما همه چیز مثل یه سرابه؛ غیرواقعی و ناپایدار!
در این مواقع معمولا به کار گیری کلمات کلیدی پرکاربردتر در کنار کلمات کلیدی اصلی در وب سایتتانه که شما رو در موتور جستجو بالا کشیده. شما به واسطه کلمات غیر مرتبطی بالا رفته اید که هیچ تاثیری در فروش یا کسب درآمدتون نداره!
چندگانگی
یکی دیگه از ترفندایی که به وسیله کلاهبرداران در سئو استفاده کرده می شه ثبت URL سایت در جستجوگرای متعدده. بهتره بدونین که خیلی از جستجوگرا کاربر واقعی ندارن. مرکز توجه جهان گوگله و همه چیز به گوگل، یاهو و MSN بستگی داره.  جالبه بدونین بعضی از جستجوگرا مثل AOL از ایندکس گوگل واسه نمایش یافته ها به کاربران خود استفاده می کنن. پس حتی اگه هم این جستجوگرا ارزش سرمایه گذاری رو داشته باشن بازم سرنوشت شما به دست گوگل بزرگ رقم می خوره!

اگه به برند معتبر و صاحب نام فست سئو اطمینان می کنین مطمئن باشین که به مطمئن ترین وسیله واسه شناخت شما در میان رقبا تبدیل می شه.